Sjednoceni uctu do Samby (was:Sjednocení účtů do AD)

Michal Dobes dobes na tes.eu
Úterý Únor 12 11:41:17 CET 2008

Petr Vejsada napsal(a):
> Nicmene jsou to cestovni profily citajici mnohdy nekolik GB a tak kazde
> odhlasovani trva a trva. Co bych chtel je to, aby ty profily necestovaly,
> tedy byly stale na serveru. Proste aby uzivatel, co ma na plose woken slozku
> Dokumenty, tak aby tyto Dokumenty a Data Aplikaci atd., proste vsechno, aby
> se to nekopirovalo z linuxu na wokna a pri odhlaseni zpet, ale aby to stale
> bylo na tom linuxu a wokna s tim normalne pracovaly. (omlouvam se za priserne
> souveti).
>
> Stejnou radu let, jako to provozuju, vznasim dotaz na windows administratory a
> [...]

Pokud je server Windows 2003, tak jde docílit toho, aby část profilu
byla na serveru a nepřenášela se pořád tam a zpět, jde takto přesměrovat
z profilu adresáře Application Data, Desktop, My Documents a Start Menu.
Dělá se to pomocí group policy editoru, v menu User Settings/Windows
Settings/Folder Redirection.
Pokud se takto dané adresáře přesměrují na DFS, tak to může chodit
hodně pěkně.

M.