Re: Sjednoceni uctu do Samby (was:Sjednocení účtů do AD)

dejma na volny.cz dejma na volny.cz
Úterý Únor 12 11:45:43 CET 2008

> Stejnou radu let, jako to provozuju, vznasim dotaz
> na windows administratory a
> dodnes mi nikdo neodpovedel, jak to udelat :-(
Dobrý den,
Tak Dokumenty stačí přesměrovat na H:\Dokumety, kdy H: je home uživatele
na linuxu
Tím se dost sníží trafic, když tam mají třeba DVD a mp3.
Většinou to pomůže.
Co se dalších složek týče, vyčerpávající info je zde:
http://www.adminxp.cz/windowsvista/index.php?aid=235

snad to pomůže s pozdravem, Dejma

--
P.S. Trápí tě časté nemoci? Vyzkoušej lykopen k podpoře imunity
a udržení hmotnosti, nyní Synephrine Thermo Tabs 30 ZDARMA