Sjednoceni uctu do Samby ( was:Sjednocení účtů do AD)

Petr Vejsada vejsp na svoboda.cz
Úterý Únor 12 17:22:01 CET 2008

Michal Dobes wrote:

> Pokud je server Windows 2003, tak jde docílit toho, aby část profilu
> byla na serveru a nepřenášela se pořád tam a zpět, jde takto přesměrovat
> z profilu adresáře Application Data, Desktop, My Documents a Start Menu.
> Dělá se to pomocí group policy editoru, v menu User Settings/Windows
> Settings/Folder Redirection.
> Pokud se takto dané adresáře přesměrují na DFS, tak to může chodit
> hodně pěkně.

nojo, jenze server je Samba a ne W2k3. Tohle by uplne stacilo, ty dokumenty a
data aplikaci. Netusi nekdo, zda a jak by to slo udelat na sambe, bud pro
vsechny nebo per-user ?

--
Zdraví
Petr Vejsada, správce svoboda.cz