nokia N810, maemo

Jaroslav Meduna jaroslav_meduna na conel.cz
Středa Únor 13 15:08:49 CET 2008

U nas v praci byla na praxi jedna slecna z Ameriky s notebookem HP,
ktery mel celosvetovou rozsirenou zaruku. Prestal fungovat, servis v
Praze sdelil, ze na to potrebuje mimoevropske dily a i pres par mesicni
tahanice slecna neuspela. Koupili jsme ji zde jiny, nahradni. Tak jenom
doufam, ze az se ji rozbije v Americe, ze to nedopadne stejne ;)

J. Meduna