nokia N810, maemo

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Čtvrtek Únor 21 19:15:06 CET 2008

No vidite,
ja jsem koupil v US notebook Dell Precision. Odesla mi baterie v UK a od
zavolani na lokalni pobocku do doruceni nove baterie to trvalo 30 hodin a to
me jeste museli kuryri nahanet mezi Londynem a Leedsem :)
Zalezi holt jak si spolecnost vazi zakaznika. Ja si po teto zkusenosti koupim
priste opet Dell a vim ze nejsem jediny koho jejich support presvedcil.

Pavel Benisek