nokia N810, maemo

Simon Brandejs simon na Cesa.cz
Středa Únor 13 15:59:15 CET 2008

On Tue, 12 Feb 2008 19:56:46 +0100 (CET)
cunik <kocian.on na gmail.com> wrote:

> Jiz delsi dobou premyslim nad nokii N810. Nemate nekdo osobni
> zkusenost a pripadne tip kde ji sehnat?
> Po nekolika googleni jsem nasel nekolik mist:
>
> http://www.megafoto.cz/nokia-n810-internet-tablet.html
> http://www.expansys.cz/p.aspx?i=158520
> http://www.palmpc.cz/nokia-n810-internet-tablet/
>
> Trosku me znepokojuje reklamace ( zadny z rady Nxxx neni oficialne k
> odstani). Posilal jsem email do megafoto a z odpovedi jsem vycetl, ze
> by se pripadna reklamac resila pres ne - tzn poslat to k nim - do

maam 770 z megafoto ... meli ji oficialne v ceske nabidce

asi po 5 meicich ji odeslo bluetooth
... reklamace na probihala na ceske emailove adrese
... a ceskym telefonem ...
asi po 30 dnech mi prisla z nemecka jina ...

jinak oficialni nokia servis mi rekl ze mi to opravi,
ale za moje penize -(( ...

jinak reklamace na megafoto probihala podle ceskych
podminek a nemeli s tim zadny problem ...(krome doby)

toz tak
simon