Linux hledá instalatéry

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Středa Únor 13 21:54:35 CET 2008

Zdravim,

nize citovany e-mail byl poslan do teto konference v srpnu 2006 (uplna
citace je zamerna).

Nyni po 18 mesicich vidim, ze na zminene adrese
http://instalace.linux.cz/ je nekolik desitek subjektu registrovanych.

Rad bych se zeptal:

    * Je projekt takovehoto adresare zivy? (Konkretni aspekt zivosti necht
      si odpovidajici vybere sam.:-])

    * Je projekt adresare efektivni? (Ziskavate pres nej nekdo kseftiky?)

    * Mam dojem, ze odkaz na nej by se hezky vyjimal mezi temito odkazy na

      titulni strance:

       Výhody Linuxu | Linux chci vyzkoušet | Stáhnout Linux

    * Jak si dnes stoji zminovany projekt "Czech Open Source Software
      Repository", jehoz toto melo byt soucasti? Google nabizi jistou
      neradostnou odpoved... Nereptam, sam mam nejakeho toho kostlivce.
      Spis me to zajima, protoze mi takoveto snahy pripadaji smysluplne
      a mohl bych pripadne prilozit ruku k dilu.

    * Adresar se vyslovne zameruje na domaci uzivatele. Vylucujete
      podobny adresar pro komercni instalace serveru? Klidne s vyraznym
      oddelenim. Pokud ano, proc?

Podle me by odkaz na adresar instalatoru mel mit prominentni misto na
strance, ktera se natahne novackovi, kdyz si do prohlizece zada to
www.linux.cz. "Ja slysel, ze Ten Linux je dobrej, je zadarmo, Venca ho
taky ma, tuk tuk tuk, nejaky slozity, kdo mi s tim pomuze?, aha adresar
profiku, klik, nojo, Plzensky kraj, tam jsem, klik, hmm, sikovny."

Pred odeslanim tohoto mailu jsem jeste mluvil s Adamem Pribylem, na jehoz
myslim zdarily web proc.linux.cz (zamereny spis na domaci uzivatele) v
soucasnosti odkazuje hlavni frame www.linux.cz. Rekl mi, ze odkaz na
Adresar je z historickych duvodu na podstrance Vyhody Linuxu (byla drive
uvodni). A nema nic proti jeho zvyrazneni. Takze ted jde skutecne o to, zda
lze Adresar povazovat za neco, co ma mit prominentni misto (je to zive).

Diky predem za odpovedi,

Vlada Macek