Linux hledá instalatéry

"Ing. Ladislav Jančík" jancik na seznam.cz
Středa Únor 13 22:43:20 CET 2008

Pekny den,
 - projekt je zivy, poslete udaje a budou pridany na server
- ja uz pres nej ziskal nekolik zakazniku, pravda je ta, ze odkaz jsem
jim musel poslat emailem
- Dan Ohnesorg mne ne muj dotaz v listopadu (mozna rijen nebo prosinec,
uz si to nepamatuju), odepsal, ze se pripravuje redesing webu, kde tato
stranka bude zaclenena viditelneji.
- nevim, nemam zdani
- tech nekolik zakazniku jsem co jsem ziskal byly firmy, domaci zatim nemam.

lada jancik