Nejde nakonfigurovat eth ve virtualnim stroji VmWare

Daniel Brnak Daniel.Brnak na gmail.com
Čtvrtek Únor 14 16:57:00 CET 2008

On Feb 14, 2:38 pm, Czechtony <czecht... na strojvimp.cz> wrote:
> Presel jsem zpet na vmware server 1.0.4 a problem stale trva,
> ale uz jej muzu resit vzdalene.
>
> Virtualni stroj je Debian Etch.
>
> ifconfig -a mi jasne rika ze sitovka je eth4.
>
> Takze dekuji :-)
>
> --

Odporucam skontrolovat a nastavit subor /etc/network/interfaces
man interfaces

este si overte, sposob zapojenia tej sietovky vo vmwari (bridge mod,
NAT).
Viac vam neporadim, pochopenie networkingu vmware z dokumentacie
urcite zvladnete i sam :-)

Daniel

PS: obsah suboru /etc/network/interfaces vyzera napr takto:

auto lo
iface lo inet loopback
allow-hotplug eth2
iface eth2 inet static