Nejde nakonfigurovat eth ve virtualnim stroji VmWare

Oldrich Sapak sap na ics.muni.cz
Čtvrtek Únor 14 17:55:45 CET 2008

      Resil jsem stejny problem. Je to zalezitost udev v etchi
(mozna i jinde). Kdyz disk presunete do jineho virtualniho stroje,
nepochybne i do jineho realneho stroje, (virtualni) sitova karta
ma jinou MAC adresu a udev v tomto pripade pouzije dalsi interface
ethX. Staci na zkopirovanem disku smazat soubor
/etc/udev/rules.d/z25_persistent-net.rules , preladovat a vse je pri
starem. Soubor se automaticky vytvori znovu.