[VYRESENO] knoppix reiserfs ceske znaky v nazvech souboru

Petr Bartel bartel na irix.cz
Pondělí Únor 18 09:57:06 CET 2008

Ano, fs byl vytvoren na SuSE, byly na nem chyby vyzadujici fsck s
--rebuild-tree. Po pouhem nastaveni locales na cs_CZ.UTF8 to bohuzel
nechodilo (samozrejme jsem si je predtim vygeneroval pomoci
dpkg-reconfigure locales). Po rebootu a zadani lang=cs jakozto boot
parametru to pry funguje celkem ok (k tomu pocitaci jsem se dostal pouze
vzdalene pres ssh a ano pro konzoli jsem si naistaloval balik fonty
obsahujici iso-8859-2 fonty, utf8 bohuzel ne). Takze diky za postrceni,
ale lze pokladat za vyresene.

P.S. co potrebuji pro podporu UTF-8 v konzoli, jaky font, kde se obvykle
na debianu nachazi ? diky

Petr
* ICQ 74097173                  tel. 312 244 018 *
* Irix a.s.        Petr Bartel            servis *
*               Fingerprint klíče                *
8DB8 3AB2 6865 45F4 3E84  4980 CCED 20B1 CC6B B649