UPC a vpnc

Náprstek Vladimír Vladimir.Naprstek na rwe.cz
Středa Únor 20 18:22:47 CET 2008

Já měl problém v tom, že mi wifi nastavilo MTU na něco kolem 500. Po nastavení na "normálních" 1500 už to funguje...

s pozdravem

Vladimír Náprstek
E-mail         : vladimir.naprstek na rwe.cz

-----Původní zpráva-----
Od: linux-bounces na linux.cz za uživatele Tomáš Krbec
Odesláno: st 20.2.2008 17:08
Komu: Diskuse o Linuxu v cestine
Předmět: Re: UPC a vpnc

No vidíte, mám ten stejný problém (nepřipojující se rdesktop). Dříve
mi to fungovalo a najednou nic. Osobně jsem to přičítal dvěma věcem.
Jednak jsem v mezičase upgradoval Fedora Core 6 -> Fedora 8 a jednak
jsem to sváděl na to, že MS poslal nějaký znekompatibilňující update v
rámci windowsupdate (obojí jen doměnka, víc jsem to neřešil, neb mám v
nejhorším dualboot s w2k, kde to chodí). Taktéž UPC, tunel pomocí
OpenVPN.

--
S pozdravem
Tomáš Krbec