Net-SNMP vrací nesmysly o počtu přenesených bajtů

Jan Krajdl spm na hellmachine.klfree.net
Středa Únor 20 19:51:33 CET 2008

Zdravim.
Mám servřík na gentoo, kreslil jsem grafy přes mrtg, všechno fungovalo
ok... jednoho dne jsem upgradnul kernel z 2.6.22 na 2.6.24 a Net-SNMP
balík z 5.3 na 5.4... Od té doby se děje jedna nemilá věc - SNMP vrací
blbosti ohledně počtu přenesených bajtů... Respektive ve chvíli, kdy
stroj má provoz okolo 1MB/s, v SNMP přibývají rychlostí pár B/s...
Nestalo se to už taky někomu, případně neví někdo co s tím? Downgradace
Net-SNMP skončí s chybou kompilace a nechce se mi ji moc řešit, když ani
nevím, jestli to není kernelem...

Díky,
Jan Krajdl.