e100h cdma ubuntu

Petr Svoboda radio2 na centrum.cz
Pátek Únor 22 12:42:43 CET 2008

Dobrý den
Podle návodu http://wiki.ubuntu.cz/CDMA jsem jednal při snaze zprovoznit
CDMA na Ubuntu. Poslední příkazy dole jsem dal do spustitelného souboru a
při snaze jej spustit se akorát po 30sekundové odmlce objeví hlašení v
terminálu "script srror". Modem systém nalezne, přiřadí mu port, ale
nedaří se mi připojit přes něj k netu. Možná je to mírnou odlišností
modemu AnyData, návod přesně na tento můj modem jsem nanelezl. Neznáte
nějaký jiný návod, který by mě dovedl k úspěchu? Protože na Windows stačí
připojit pomocí telefonického připojení, tj taky bez jejich softu, tak by
to mělo jít i na ubuntu, když už ho systém najde.
Díky za odpověď.