apache2 a tisice konfiguracnich souboru

Lizard lizardng na gmail.com
Pátek Únor 22 19:26:25 CET 2008

On Feb 22, 6:36 pm, Dalibor Straka <d... na panelnet.cz> wrote:

> Jeste me napada rozdelit hostingy na dve kategorie
> 1. bez uprav
> 2. s konfiguracnimi zmenami
>
> Pres vhost.map namapovat kategorii 1. Zbytek normalne pres
> virtualhosty v samostatnych souborech.

> Zajimalo by me, jestli se cas vyrazne zkrati, kdyz ty soubory
> concatenujete do jednoho velkeho?
>
> -- Dalibor Straka

Hadam ze o neco malo urcite (uz jen tech usetrenych syscall-u).
Nicmene, o tu rychlost startu mi zas tak nejde.
Navic bych musel prepsat cast systemu pro registrace a mazani
uzivatelu... vzhledem ke stari (tento projekt jsem zdedil) a bigamii
server (kazdou chvili se o nej staral nekdo jiny), se mi do tohole
cinu chce poustet az bude opravdu treba :).