apache2 a tisice konfiguracnich souboru

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Únor 22 19:55:49 CET 2008

On Fri, Feb 22, 2008 at 07:06:21PM +0100, Libor Chocholaty wrote:

> A nepisou co ted pouzivaji a proc?

Nepisou, asi IIS :-)

S velkym uspechem pouzivam thttpd pouze na male soubory. Ale velke
soubory se snazi dostat do pameti cele, takze jej nedoporucuji ;-). Ma
stejny problem jako ostatni jednovlaknove (lighttpd, boa, ...) http
servery a zacne byt krute pomalejsi nez apache2 mpm. Jestli se za
posledni rok neudal prevratny duvod, nenasel jsem lepsi nezli apache2.

-- Dalibor Straka