Prechod na raid1 v centos - problem si initrd.img

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Sobota Únor 23 17:55:28 CET 2008

Tohle je zajímavé, protože natuty vím, že jsem instaloval CentOS 5 na SW RAID1
a to tak, že jsem měl jen jedno pole, na něm /boot / i swap. Udělal jsem to
tak proto, aby při výpadku jednoho disku se jenom znovu restartovalo a jelo
to dál. Jenom jsem to tak vyklikal v instalátoru a rozhodně s žádným initrd
nelaboroval. Dokonce to tak fungovalo i po upgradech kernelu.

--
   S pozdravem
   Tomáš Krbec