Prechod na raid1 v centos - problem si initrd.img

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Únor 24 06:21:03 CET 2008

On Sat, Feb 23, 2008 at 05:55:28PM +0100, Tomáš Krbec wrote:
> Tohle je zajímavé, protože natuty vím, že jsem instaloval CentOS 5 na SW RAID1
> a to tak, že jsem měl jen jedno pole, na něm /boot / i swap. Udělal jsem to
> tak proto, aby při výpadku jednoho disku se jenom znovu restartovalo a jelo
> to dál. Jenom jsem to tak vyklikal v instalátoru a rozhodně s žádným initrd
> nelaboroval. Dokonce to tak fungovalo i po upgradech kernelu.

Souhlas, pri instalaci upraveneho centOS 5 stacilo napsat pouze
"sataraid" a vse bylo na raid1 ;-). Jenze to neni muj pripad, ja
musim stavajici system prevest na raid1 rucne a initrd mi odmita
udelat zarizeni /dev/md1

-- Dalibor Straka