Prechod na raid1 v centos - problem si initrd.img

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Pondělí Únor 25 10:27:34 CET 2008

23.2.08, Slávek Banko <slavek.banko na axis.cz>:

>  > podporu pro RAID. Kdyz jsem svuj domaci servrik daval na RAID (boot i
>  > root), tak to skoncilo na nemoznosti namountovani / protoze RAID nebyl
>  > detekovany. Nejhorsi je ze si zaboha nedokazu vzpomenout jak presne
>  > jsem ten initrd vytvoril :( Myslim ze to bylo podobne - pro Centos
>  > byste mohl zkusit tohle
>  >
>  > mkinitrd --preload=raid1 /boot/initrd.img-`uname -r`-RAID `uname -r`
>  >
>  >
>  > MiZi

> [...]

Jestliže se initrd nějak dynamicky generuje v závislosti na nastavení
systému, potom by možná stačilo rozlézt nějaký upgradovací scripty z
balíku kernelu. Soudím podle toho, že
1) Redhat potažmo CentOS neví, jak to mám doma
2) Když to vyklikám při čisté instalaci, tak to chodí a funguje to, i
když se mi stáhne nový kernel

--
S pozdravem
Tomáš Krbec