Prechod na raid1 v centos - problem si initrd.img

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Únor 24 06:26:13 CET 2008

On Sat, Feb 23, 2008 at 11:29:02PM +0100, Slávek Banko wrote:

> Co vím, tak už coby RedHat 6.x a novějších bylo generování initrd
> tak "chytré", že když se z fstab (a lilo.conf) dozvědělo, že jsou
> nezbytné moduly pro raid, tak podle toho initrd vygenerovalo. Sice
> RedHaty (počínaje verzí 8.x) ani Fedory již nepoužívám, ale
> nepředpokládám, že by se podpora pro raid zhoršovala.

To jsem take cekal. Bohuzel ve fstab je LABEL misto zarizeni (podle
e2label) a to by me zajimalo jestli system "vojede" vsechny zarizeni
v /dev/ aby zjistil kde se ten LABEL nachazi. Navic ve stavajicim
kernelu nemusi nutne existovat /dev (dokonce v chrootu ani neexistuje).
Zatim se snazim udelat vse centOS-nativni cestou, protoze me netlaci
cas.

-- Dalibor Straka