Prechod na raid1 v centos - problem si initrd.img

Michal Dobes dobes na tes.eu
Neděle Únor 24 09:33:51 CET 2008

Dalibor Straka napsal(a):
> To jsem take cekal. Bohuzel ve fstab je LABEL misto zarizeni (podle
> e2label) a to by me zajimalo jestli system "vojede" vsechny zarizeni
> v /dev/ aby zjistil kde se ten LABEL nachazi. Navic ve stavajicim
> kernelu nemusi nutne existovat /dev (dokonce v chrootu ani neexistuje).
> Zatim se snazim udelat vse centOS-nativni cestou, protoze me netlaci
> cas.

Jo, labely to najde spokojene na md zarizenich lvm partisnach.
V prvni rady stoji asi za pokus zjistit, zda ten mkinitrd
prdnul do toho tu podporu pro raid. Pridat tomu mkinitrd
parametr -v a ono z toho vypadne, co vsechno tam narval, pokud
se v tom vyslednem ramdisku nechci hrabat rucne.
A pokud selze vsechno, tak je na case si precist navod:
http://www.centos.org/modules/newbb/viewtopic.php?viewmode=flat&topic_id=6944&forum=27

M.