Prechod na raid1 v centos - problem si initrd.img

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Neděle Únor 24 12:27:20 CET 2008

Dne ne 24. února 2008 Dalibor Straka napsal(a):
> To jsem take cekal. Bohuzel ve fstab je LABEL misto zarizeni (podle
> e2label) a to by me zajimalo jestli system "vojede" vsechny zarizeni
> v /dev/ aby zjistil kde se ten LABEL nachazi. Navic ve stavajicim
> kernelu nemusi nutne existovat /dev (dokonce v chrootu ani neexistuje).
> Zatim se snazim udelat vse centOS-nativni cestou, protoze me netlaci
> cas.

S "Label" problém nebude, ale když nemáte připojený /dev (a předpokládám,
že ani proc a sys), tak se vám vůbec nedivím, že mkinitrd nemůže dobře
odvést svou práci. Předpokládám, že /dev (i ostatní) můžete do chrootu
připojit pomocí mount -obind. Zkuste, předpokládám, že to dost pomůže.

Slávek