Problém s postfixem

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Únor 24 16:43:01 CET 2008

Ahoj, potřeboval bych poradit, už dva dny se s tím zabývám a bez výsledku.
Postfix při snaze doručit mail hlásí následující:
to=<tomas na kozeluh.net>, relay=none, delay=0.12, delays=0.05/0.07/0/0,
dsn=5.4.6, status=bounced (mail for kozeluh.net loops back to myself)
Na internetu jsem našel poměrně dost dotazů na tohle téma, ale nic z toho
nepomohlo. Bohužel netuším, odkdy se ten problém vyskytuje, protože ten
mailserver není zatím v ostrým provozu, ale dřív doručování určitě
fungovalo. Na svoje stránky jsem hodil main.cf a master.cf
(http://www.ipq.cz/postfix/postfix.html), tak třeba někdo bude tušit, co
jsem udělal blbě. Předem díky za odpovědi...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death