Kodovani v mysql

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Čtvrtek Únor 28 16:40:53 CET 2008

Presne tak,
pokud nastavite spravne klienta (browser v tomto pripade) tak je to jeho prace
prekodovat vstup uzivatele a poslat jej ve spravnem kodovani PHP.
Vetsinou staci nastavit spravne hlavicku html a nezapomenout
vypnout/zakomentovat defaultchareset v apache. Ten totiz jinak "prebije"
informaci v hlavicce html.
Odstreleni tvurce je dalsi volba :)

Pavel Benisek