RE: Problém s postfixem

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Únor 24 18:06:47 CET 2008

To jsem tam dřív měl, v samé zoufalosti jsem znovu prošel how-to a tam to
nebylo, tak jsem to na zkoušku vymazal. Ještě jednou to tam zkusím vrátit,
ale moc šancí tomu nedávám. Když jsem si zapnul debug na smtpd, tak to na mě
působilo tak, že bordel dělá až amavis, ale zatím si pořád myslím, že je
něco blbě v main.cf. V případě zájmu můžu na web dat i ten debug log...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death