RE: Problém s postfixem

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Únor 24 18:26:39 CET 2008

Tak jsem debil a už vím, kvůli čemu jsem měl velice příjemný víkend...
Nastaly totiž dvě chyby se stejným chováním, teď mně v mydestination chybělo
kozeluh.net a předtím tam přebývalo mail.kozeluh.net, což je alias k
router.kozeluh.net. To se postfixu nelíbilo. Takže díky za nakopnutí,
problém to vyřešilo, takže můžu pokračovat v konfiguraci...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death