Odp:Re: Dvě disketovky

Jan Řezníček honzarezna na seznam.cz
Úterý Únor 26 11:48:14 CET 2008

Dobrý den, práveže v biosu je podpora jen pro jednu. Kabel mám ten, co mi na předchozím počítači spolehlivě fungoval, ale bez toho biosu jakoby ta druhá disketovka neexistovala. Zřejmě se v novém čipsetu šetřilo na zdrojích. Taky na té desce chybí konektor na LPT (asi taky zastaralý) a jsou tam jenom piny na header. Takže budu hledat a zkoušet staré headery z 386, jestli nějaký náhodou nebude fungovat... No asi se pokroku svou vší silou postavit nemůžu...
Honza