Odp:Re: Dvě disketovky

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Únor 26 13:18:46 CET 2008

Jan Řezníček napsal(a):
> Dobrý den, práveže v biosu je podpora jen pro jednu. Kabel mám ten, co mi na předchozím počítači spolehlivě fungoval, ale bez toho biosu jakoby ta druhá disketovka neexistovala. Zřejmě se v novém čipsetu šetřilo na zdrojích. Taky na té desce chybí konektor na LPT (asi taky zastaralý) a jsou tam jenom piny na header. Takže budu hledat a zkoušet staré headery z 386, jestli nějaký náhodou nebude fungovat... No asi se pokroku svou vší silou postavit nemůžu...
> Honza

Pochybuji že by předělávaly řadič FDD - podpora druhé mechaniky je
řešená jedním pinem navíc na řadiči pro výběr mechaniky a buď se použil
normální plochý kabel a na mechanice se přepínačem volilo co je to za
mechanika, nebo na kabelu byly přehozené piny u druhého konektoru.

Takže pokud máte správný kabel a správně nastavenou mechaniku mělo by to
fungovat OK

Ovšem pokud si spomínám 5" mechaniky používaly jiné časování hodin a tam
možná bude zrada že už to nové FDD neumí.

Takže jako první bych skusil pokud máte dvě 3,5" tak připojit tyto zda
budou šlapat.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |