Kodovani v mysql

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Únor 28 01:40:04 CET 2008

On Sun, Feb 24, 2008 at 04:18:10PM +0100, Petr Vileta wrote:

> No ja s tim pred casem zapasil v Perlu, snad vam moje postrehy pomohou.
> Pokud stranka v browseru obsahuje spravny <meta charset> tag, pak je v php

dik

Skutecne pomohlo nastavit jen v browseru spravny jazyk a nebylo treba
nic dopisovat.

Ted mi ale kazdy pripojivsi se uzivatel zada do databaze texty s
rozdilnou diakritikou. Namatkou iso-8859-2, cp1250 a utf-8 a jak ja
nebohy je mam spravne zobrazit? Konkretne upravuji program vacation
do postfixadmina, ktery zadany text posila e-mailem.

-- Dalibor Straka