Kodovani v mysql

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Únor 28 09:13:23 CET 2008

linux-bounces na linux.cz <mailto:linux-bounces na linux.cz> wrote:
> Ted mi ale kazdy pripojivsi se uzivatel zada do databaze texty s
> rozdilnou diakritikou. Namatkou iso-8859-2, cp1250 a utf-8 a jak ja
> nebohy je mam spravne zobrazit? Konkretne upravuji program vacation
> do postfixadmina, ktery zadany text posila e-mailem.

	V HTTP-response definujte charset, klient je povinen pripadny
nasledny request (např. včetně vyplněných parametrů) encodovat v kodovani, v
jakem ziskal od serveru predchozi odpoved. Pokud tak neucini, nemuzete byt
inteligentnejsi nez tento (de)bilni klient a tedy ostrelit jedine jeho
tvurce.

Technicka podpora, Intranet/Internet    Za Kovárnou 1, 625 00 Brno