ANNONCE: BlackMouse Linux rc3

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Pátek Únor 29 21:11:46 CET 2008

Dne Fri, 29 Feb 2008 15:44:11 +0100
Milos Prudek <prudek na bvx.cz> napsal(a):

> V článku "Developers wanted" jsem porozuměl úplně všemu, až na tuhle
> větu:
>
> "If we are big group, we could good things faster, so our work comes
> better thinks for users. "
>
> - Hlavně nerozumím tomu slovu "good" ve  "we could good things
> faster"?
> - A co znamená "thinks" v "our work comes better thinks for users"?
>
> Napsal byste mi prosím tu větu česky?

Hmm :( V tom je krapet problem, kdyz sem to po sobe po par dnech cetl,
tak sem na to taky narazil, a marne se pokousim dopatrat co sem tim
chtel vlastne rici :(

Ale melo to byt neco ve smyslu, cim vetsi tym, tim lepe budeme tvorit
kvalitni veci rychleji a nase prace bude lepsi pro uzivatele. Nebo tak
neco (pisu to jak me to leze z hlavy, abslutne neupravene)

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)

www.blackmouse.biz  hash.webjet.cz   mcbig.webjet.cz  IM:mcbig na jabber.cz