ANNONCE: BlackMouse Linux rc3

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Únor 29 23:09:45 CET 2008

Milos Prudek píše v Pá 29. 02. 2008 v 15:44 +0100:

> V článku "Developers wanted" jsem porozuměl úplně všemu, až na tuhle větu:
>
> "If we are big group, we could good things faster, so our work comes better
> thinks for users. "
>
> - Hlavně nerozumím tomu slovu "good" ve  "we could good things faster"?
> - A co znamená "thinks" v "our work comes better thinks for users"?
>
> Napsal byste mi prosím tu větu česky?

jelikoz taky umim bezvadne mluvit czenglish, tak si myslim, ze dokazu i
zpetny preklad (bude to v podminenem zpusobu, ale stejne dobre to mohl
autor myslet i v budoucim case - neodhadnu to podle toho souveti :-)

Jinak mnemotechnicka pomucka propriste: thinks => things ;-)

"Kdybysme byli vetsi skupina, mohli bysme to vylepsovat rychleji, takze
by nase prace prinesla uzivatelum lepsi vysledky".

mozna jeste jedna iterace:

"Kdyz nas bude vic, nebudeme se bat vlka nic".

No a je to :-)

Petr

P.S. taky me to zarazilo, je to asi trochu odvaha tohle expedovat do
Anglie, ale drze celo lepsi nez popluzni dvur :-)