ospfd (quagga)

Pavel Just Pavel.Just na simac.cz
Čtvrtek Leden 3 12:38:30 CET 2008

Petr Klíma napsal(a):
> Jeste to muze byt tim, ze mate spatne nakonfigurovanou zebru. Viz treba
> problem zde:
> http://lists.quagga.net/pipermail/quagga-users/2006-April/006709.html

TO BYLO ONO. V zebra.conf jsem měl špatně zadané masky rozhraní  :-(.
Teď mám další problém. Nedaří se mi propagovat defaultní routu.

V zebra.conf na ASBR routeru  mám:
interface eth0
 no shutdown
 ip address 10.5.10.21/24
!
ip forwarding
ip route 0.0.0.0/0 10.5.10.1
a v ospfd.conf na ASBR routeru mám
router ospf
  network 192.168.0.0/16 area 0.0.0.64
  network 10.5.10.0/24 area 0.0.0.64
  ospf router-id 192.168.68.1
  area 0.0.0.64 stub
  passive-interface eth0
  default-information originate always

Zkoušel jsem přidat redistribute static i redistribute kernel,
ale default route se mi nepropaguje. Routa do sítě 10.5.10.0/24 ano.
Příkaz show ip ospf database mi mimo jiné vypíše:
                AS External Link States

Link ID         ADV Router      Age  Seq#       CkSum  Route
0.0.0.0         192.168.68.1     950 0x80000006 0x2ed5 E2 0.0.0.0/0 [0x0]
ale žádný ze sousedů ji nemá. Všechny routy v rámci area se propagují
správně.
Co  je špatně ?

Pavel

--
Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.