PalmOS -> Linux/n770 - tipy pro migraci

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Leden 3 15:20:39 CET 2008

Simon Brandejs wrote:
: > - prehravac hudby: na PalmOSu pouzivam AeroPlayer. Potrebuju od toho:
: > 	- podporu Ogg/Vorbis
: > 	- podporu vice playlistu, nejlepe nejakych .m3u, at to muzu
:
: ogg je k nahrani jako kodek ... nekde na maemo org najdete ... apt
: zdroj

	Nasel jsem, nainstaloval jsem, ale ten Audio player co je tam
predinstalovany stejne ogg neprehraje.

: psat ve vimu -))) asi v pohode ale jen pres ssh odjinud nebo pres BT
: klavesnici ... pouzivam ... jinak vim .. je opet nekde na maemo.org

	Ne, ja jsem myslel sestavit si playlist na velkem pocitaci
ve vimu a jen ho nahrat jako soubor do nokie.

: jinak spustite xterm (osso-xterm) a v nem vim a konejte co je libo ...
:
	Uz jsem nasel, ale: umi to byt orientovane i na vysku?
U nekterych aplikaci v xtermu bych ocenil vic radku nez vic sloupcu.

: > aplikace nejak na plochu, at se aspon nektere veci daji spustit
: > "poslepu" bez stylusu?
:
: aplikace se jmenuje IDEA..
:
	Diky, zkusim.

: > 	Plus dalsi veci ktere bych ocenil:
: >
: > - jabber klient
:
: jo gaim + jeho connector pro jabber

	Jo. Jabber teda umi jeste i nejaky vestaveny klient, ale
nepodarilo se mi donutit ho, aby se autentizoval vuci jabbim.cz.

: > - SIP telefon
: -( tak nejak ... existuje gtalk coz je sip ...

	Ten jabber klient umi i telefonovat, ale SIP to prave neni.
Google talk je Jingle, cili VoIP extenze pro XMPP/Jabber.

	Nasel jsem mezitim Gizmo (coz je pro zmenu SIP + Jabber,
ale nejde mi spustit bez toho, abych mel u nich ucet, i kdyz tam pak
jdou nastavit jine SIP i Jabber ucty).

: zazalohovat apt. resource ...  a list ...
: uzivatelska data se daji zalohovat z gui ...
: ale rsync je rsync -)))
: a scp je scp ... -)))

	Tak je-li rsync to spravne slovo (jakoze to vidi vse co kde
naklikam), tak to je samozrejme vyborne. Ted jeste jak napisu
shell script a zaradim ho do menu?

: > - SSH: openssh nebo dropbear?
: ??? ja radeji openssh

	OK, pouzil jsem. Dropbear by mel byt mensi.

: > - terminal?
: osso-xterm

	Pouzil jsem.

: > - file manager?
: vestavena ludra lina .. gnomovita (to je ftip) .... a jde je i mc ..
: treba -)))

	Jo, mc by mohlo jit. Zkusim.

	Diky za rady,

-Y.