PalmOS -> Linux/n770 - tipy pro migraci

Simon Brandejs simon na Cesa.cz
Čtvrtek Leden 3 16:17:21 CET 2008

> : jinak spustite xterm (osso-xterm) a v nem vim a konejte co je
> 	Uz jsem nasel, ale: umi to byt orientovane i na vysku?
> U nekterych aplikaci v xtermu bych ocenil vic radku nez vic sloupcu.

tak to by se mi taky libilo .. .. treba xrandr -))) at je to pro
vsechno .. ale -(( .. pouzivam zoom tlacitkama na hore ... pokud chci
videt viic .. ale nakonec to je k neprecteni ...

> 	Jo. Jabber teda umi jeste i nejaky vestaveny klient, ale
> nepodarilo se mi donutit ho, aby se autentizoval vuci jabbim.cz.

nepomuzu .. nejabbim  -( (tedy jako jabber nepouzivam ...)

> Google talk je Jingle, cili VoIP extenze pro XMPP/Jabber.
aha ... mate pravdu .... omluva za mateni

> 	Nasel jsem mezitim Gizmo (coz je pro zmenu SIP + Jabber,
> ale nejde mi spustit bez toho, abych mel u nich ucet, i kdyz tam pak
> jdou nastavit jine SIP i Jabber ucty).
>
> : zazalohovat apt. resource ...  a list ...
> : uzivatelska data se daji zalohovat z gui ...
> : ale rsync je rsync -)))
> : a scp je scp ... -)))

.. aplikace normalne ukladaji do home ... tak proc ne ...

-))
!------------------------------
Nokia770-49:~# mount
/dev/mtdblock4 on /mnt/initfs type jffs2 (rw)
none on /mnt/initfs/proc type proc (rw)
none on /mnt/initfs/sys type sysfs (rw)
none on /mnt/initfs/tmp type tmpfs (rw)
/dev/mtdblock4 on / type jffs2 (rw,rpsize=1024,rpuid=0,rpuid=30000)
none on /tmp type tmpfs (rw)
/proc on /proc type proc (rw)
sysfs on /sys type sysfs (rw)
usbfs on /proc/bus/usb type usbfs (rw)
none on /dev type tmpfs (rw)
devpts on /dev/pts type devpts (rw)
/dev/mmcblk0p1 on /media/mmc1 type vfat (utf8,uid=29999,shortname=mixed)
Nokia770-49:~# cat /proc/partitions
major minor  #blocks  name

  31     0        128 mtdblock0
  31     1        384 mtdblock1
  31     2       2048 mtdblock2
  31     3       2048 mtdblock3
  31     4     126464 mtdblock4
 254     0    1019392 mmcblk0
 254     1    1019273 mmcblk0p1
!-------------------------------------------------------------
> 	Tak je-li rsync to spravne slovo (jakoze to vidi vse co kde
> naklikam), tak to je samozrejme vyborne. Ted jeste jak napisu
> shell script a zaradim ho do menu?

treba ta idea to umi ...

jinak jak matchbox .. tak to nevim ... asi nekde okolo
/usr/share/app/hildon .. ale bez zaruky

nejak jsem si zvykl poustet radeji takovehle veci
z oso xtermu ...
nebo ssh do nokie .. tam screen ... pustiim co je potreba .
a odloguju se ... pripadne zkouknu potom v xtermu

... koneckoncu je to linux .. -))) ...
sice takovej malinkatej ... ale
pokud se kamaradite s
apt-get, apt-cache a dpkg tak je to jen na vas

pripadne s bashem nebo gcc ... tak je to jen na Vas -)))

> : > - SSH: openssh nebo dropbear?
> : ??? ja radeji openssh
>
> 	OK, pouzil jsem. Dropbear by mel byt mensi.

ja se s dropbearem docela trapil ... -((