Vyriesene: Orange MOI Pripojenie z linuxu cez UMTS modem - dlhe

Marian Cavojsky cavo+konf na cavo.sk
Pátek Leden 4 13:57:54 CET 2008

On Fri, Jan 04, 2008 at 12:43:07PM +0100, Tomáš Němec wrote:
> Dne Thursday 03 of January 2008 08:54:01 Marian Cavojsky napsal(a):
>
> .....nevím v čem děláš za distribuci....

gentoo

> Ale v Mandrivě 10.0 až 2008 zabere zadat jako root
>
> modprobe cdc-acm   a   modprobe usbserial

Tie tam boli. V tom problem nebol.

> A pak to jde spustit jak přes kppp tak přes wvdial....
>
> Jo a  *99#  je pro vytáčení správně i tady v Čechách....

Nakoniec mi to slo podla tohoto manualu:
http://ske.sourceforge.net/html/projects/huawei/huawei_tre.html

Sice sa ten USB modem tvaril ako modem, ale nepoznal niektore prikazy,
napriklad: 'AT+CGDCONT=1,"IP","internet"'
ktory bo potrebny.

Takze mi to uz ide pomocou dvojice prikazov:
./huaweiAktBbo-i386.out
/usr/sbin/pppd call h3g

A konfiguraky mam podla tej stranky.

Objednal som si modem, dufam, ze to s tym, co dostanem, bude fungovat
ako to fungovalo s testovacim kusom. ;-)

--
Marian