Vyriesene: Orange MOI Pripojenie z linuxu cez UMTS modem - dlhe

lubor kacian na kacian.sk
Pátek Leden 4 19:48:13 CET 2008

Dňa Friday 04 January 2008 13:57:54 Marian Cavojsky ste napísal:

> gentoo

> Tie tam boli. V tom problem nebol.

> Nakoniec mi to slo podla tohoto manualu:
> http://ske.sourceforge.net/html/projects/huawei/huawei_tre.html
>
> Sice sa ten USB modem tvaril ako modem, ale nepoznal niektore prikazy,
> napriklad: 'AT+CGDCONT=1,"IP","internet"'
> ktory bo potrebny.
>
> Takze mi to uz ide pomocou dvojice prikazov:
> ./huaweiAktBbo-i386.out
> /usr/sbin/pppd call h3g
>
> A konfiguraky mam podla tej stranky.
>
> Objednal som si modem, dufam, ze to s tym, co dostanem, bude fungovat
> [...]

Nemaj obavy, spolahlivo mi to funguje uz takmer rok. Zareagoval by som aj
skor, ale par dni som necital konferu. Bobovsky odviedol dobru pracu.

--
S pozdravom,
Lubor Kacian