Lstroke (Fedora, Gnome, ...?)

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Sobota Leden 5 21:46:28 CET 2008

Pavel Kankovsky wrote:

> Ono asi dost záleží na tom, jaké locale má nastavený Xlib.
> To mohlo vysvětlovat libru v Seamonkey (viz níže).

Jak to zjistím?

> To, že se neobjeví nic v Gnome terminálu je ale zvláštní. Mají tenhle
> problém i jiné programy postavené na GTK?

Zkoušela jsem gedit a ten zlobil taky.

> Soubor Compose pro UTF-8 skutečně specifikuje, že kombinace L a -
> generuje libru. Přeškrtnuté L se tam píše pomocí / a L.

Vyzkouším v pondělí.

Já z toho mám spíš pocit, jestli není nějaká chyba ve fontech. Ty
programy, které se chovají řádně používají bitmapové fonty, kdežto ty
zlobivé mají Type1 fonty. Ale taky mě mate ten xev puštěný z
gnome-terminalu.

H.S.