SMTP relay?

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Leden 7 16:44:31 CET 2008

Czechtony wrote:
> Zdravim,
> adresa jednoho z mych serveru se dostala na spamhaus :-(
> Zkousel jsem relay test z abuse a podle nej jsem v pohode,
> bohuzel se mi ve fronte zridka objevuje posta jako tato:
>
> -Queue ID- --Size-- ----Arrival Time---- -Sender/Recipient-------
> 06C96D691      4969 Mon Jan  7 08:15:13  MAILER-DAEMON
> (connect to mail.weblogsinc.com[206.252.131.157]: Connection refused)
> AngelinetridiagonalGoldman na engadgethd.com

Muzete si stahnout tohle http://www.practisoft.cz/download/blacklist.zip a
treba neco z toho pouzijete, Na zacatku je "idiots list" ten doplnuji rucne.
Je to seznam idiotu se zavirovanymi PC, kteri rozesilaji spam ani o tom
nevedi.
Dale je to uz podle jednotlivych zemi a kazda zeme je setridena podle IP
adres. Tenhle soubor se aktualizuje denne.
--
Petr
Skype: callto://fidokomik

Odpovidejte na petr na practisoft cz