Je mozne zmeni prirazeni IRQ?

Martin Špirk martin.konference na seznam.cz
Čtvrtek Leden 10 13:03:54 CET 2008

> zakoupil jsem si zakladni desku s chipsetem AMD690G,

Vyborne, mam tu samou (ASUS) a chybi mi nekdo na konzultace :-)

> jenze vzhledem k supportu ATI karet jsem si do ni dal nVidia kartu.

Byl nejaky konkretni problem nebo to bylo "preventivni" opatreni. Ja to zatim
zkousim s integrovanou VGA a jsem jeste ve fazi pokusu. Zatim jsem zkousel
fglrx driver, ktery se jevi trochu nestabilne a vykon taky moc neohromil.
Snad by mel jit pouzit i radeonhd, ale k tomu jsem se jeste nedostal...