Je mozne zmeni prirazeni IRQ?

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Sobota Leden 12 09:27:03 CET 2008

Zdravím,

v BIOSu mám zakázáno přiřazení IRQ pro videokartu. Když počítat bootuje, tak
vskutku VGA žádný IRQ nemá. Když si v X-kách spustím nvidia-display-settings,
tak tam to píše, že geforce používá IRQ 5. V BIOSu mám taky nastaveno PNP OS.
Kernelu (fedora 8) posílám tyhle parametry:
kernel /boot/vmlinuz-2.6.23.9-85.fc8 ro root=LABEL=/  selinux=0 vga=0x317
resume=/dev/sdb1 lapic rhgb quiet
Možná ten parametr lapic bych ještě vyzkoušel, ve Vašem případě
Videokarta je nějaká nvidia FX5200, ovladače z livna.org, ty poslední, verze
196.x.x

--
   S pozdravem
   Tomáš Krbec