Domaci DNS server

Milan BERKA ber na eunet.cz
Pondělí Leden 14 10:20:14 CET 2008

V DNS se obvykle definuje vlastní rezoluce a následně pro záznamy, které
se lokálně nepřekládají se využívá rezoluce nadřazeného DNS serveru,
alespoň tak se mi to jeví.
Potom by to mělo fungovat tak, že vlastní IN doména se bude resolvovat
tam a pro venkovní resoluce požádá o překlad DNS server a vrátí to
klientovi. Současně je dobré kvůli rychlosti to přidržet v Cache.

MB.