Smazani BCC z hlavicky emailu na sendmailu - odchozich mailu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Leden 14 16:55:09 CET 2008

Jan Houstek wrote:

> Sice neodpovím na váš dotaz, ale ať už se snažíte o cokoliv, pak
> vězte, že odstranit Bcc: hlavičky by měl SMTP klient, nikoliv MTA.
> Konkrétně u sendmailu toto dělá sendmail(1).
>
> Pokud někam odesíláte maily s Bcc: a hlavička prochází i tam, kam by
> neměla, tak buď používáte nějakého pochybného SMTP klienta (vyhoďte
> ho!), nebo jste si ho vytvořil sám (opravte ho!). Jako inspiraci
> doporučuji
> RFC 2822, sekce 3.6.3.
>
> -- HH
No mozna to je trochu jinak, uz jsem se s timto pozadavkem take setkal. Jde o
to, ze nejaky idiot v podnikove siti vytvori mail pro svych 50  kamaradu a
posle jim 10MB prilohu v PowerPointu. Protoze je to pouceny BFU, tak jejich
maily neda to Cc: ale do Bcc:. To ovsem znamena, ze sendmail musi rozeslat 50
mailu s 10MB prilohou. Takze admin dostane za ukol to nejak "zariznout". Ovsem
reseni take neznam.
--
Petr
Skype: callto://fidokomik