Chyba filesystemu (JFS)? Velke subory maju vzdy ine CRC/MD5

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Leden 14 11:02:20 CET 2008

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk napsal(a):

> Hned by som povedal ze chyba RAM (stalo sa mi), keby uz nebola vymenena... ja by som
> odskusal:
> - pustit memtest86 a DOKLADNE otestovat RAM

Někdy memtest nepomůže, nic neodhalí.

Mám desku která byla nestabilní přitom memtest OK (neprošel překlad jádra)

Pomohlo nastavit veškeré časování ručně, po upgrade biosu už je stabilní
i s auto hodnotami.

Takže skuste překlad jádra zda se to nesekne, skontrolujte nastavení v
BIOSu případně nastavte hodnoty ručně, mrkněte zda není nový BIOS.

Jinak taky to bude HW chyba buď desky nebo ram, pokud se nebojíte
mrkněte i na zdroj a kondenzátory v něm, případně pokud je tam bordel
vytáhněte ze sítě odšroubujte kryt a vyčistěte i ve vnitřku.

Taky se může něco přehřívat, nemáte ho třeba někde u topení to zase rády
vysychají kondenzátory atd...

Prostě rozebrat a vyčistit....

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |