Smazani BCC z hlavicky emailu na sendmailu - odchozich mailu

Anydot dfenze na gmail.com
Úterý Leden 15 10:07:53 CET 2008

On (15/01/08 01:43), Petr Vileta wrote:
> To: linux na linux.cz
> From: Petr Vileta <stoupa na practisoft.cz>
> Subject: Re: Smazani BCC z hlavicky emailu na sendmailu - odchozich mailu

> Pri vsi ucte, pane Strako, tohle prece sam znate ze zivota, ze to nefunguje.
> Mate na silnici pred skolou prechod. Je tam omezena rychlost na 30km, je tam
> znacka "Pozor deti" a stejne tam bude par hovad jezdit 80-kou. Az tam nekdo
> konecne namontuje ty "pricne boule" - retardery a je najednou pokoj. Nikdo z
> ridicu nechce skakat pul metru do vzduchu nebo si urazit predni napravu, tak
> [...]

Viz vyse, MTA nic jako "adresy v BCC" nema, vsechny adresaty (To+CC+BCC)
dostane od MUA v SMTP obalce, podle ktere take rozesila dale. Udaje z
obalky jsou take to co se loguji, v logu tak naleznete informace o vsech
dorucitelich (ale uz bez informace jesli jsou To/CC/BCC).
Ukazte mi prosim jeden z rozrisenejsich MTA, Bcc dorucitele nechova (coz
by bylo divne, musel by parsovat hlavicky e-mailu :)

Neni problem delat mailove statistiky, kdo kolik mailu a v jake
velikosti rozeslal.

-Ph

--
Premysl "Anydot" Hruby >> http://na.srck.net <<