OT: chyba laptopu (was: Chyba filesystemu (JFS)? Velke subory maju vzdy ine CRC/MD5)

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Úterý Leden 15 12:34:06 CET 2008

Jaroslav Barton napsal(a):
 > OT:
 >
 > Mám notebook, který většinu času běží naprosto OK, memtest, cpuburn,
 > superpi a další testovací prográmky tu běží v pohodě i víc jak 24 hodin.
 >
 > Přesto se sem tam kousne. Dělá to v čerstvé instalaci Linuxu i MS
 > Windows se všemi ovladači, takže chyba bude někde v HW. Dřív fungoval v
 > obou zmíněných systémech bezproblémově. Osobně to vidím na nějaký
 > problém v základní desce.
 >
 > Už tu čeká jeho náhradník, jen se dostat k tomu abych na něj vedle
 > jediného správného systému pro mobilní zařízení (tm) nainstaloval
> [...]

	Dobre odpoledne
Nejde nahodou o Acer??
Resim divny problem, jede mi na tom jen GNU/Linux a dokud jede tak treba
donekonecna, tedy pokud je stabilne na stole. Kdybych jej chtel zapnuty
prenest, tak proste umre, najednou je HDD readonly (pripada mi, jako by
se za prenosu odpojil a posleze obcas pripojil zpet). MS Windows nemam
koupene, takze jsem nezkousel co to dela s nima.
Bylo to uz 2× v oprave jednou s verdiktem zavada se neprojevila a
podruhe vymenili HDD a v jejich vyjadreni bylo ze mel spatne sektory
(no, pouzivany byl asi pul hodiny, protoze v laptopu byla osazena 40GB a
v supliku jsem mel pripravenu absolutne novou 120 GB), takze
identifikovali zavadu v nepouzivanem dilu. Nevim jak na ne zatlacit,
kaslu na to, ze se nejedna o nic vykoneho, ale potrebuji stroj na praci.
Po navratu z posledni opravy a vraceni velkeho disku do laptopu se
zacaly divne chovat i USBcka (mys funguje, flashka jak kdy, Palm uz ani
omylem, alespon dobiji)
Tipuji ze problem by mohl byt v radici, nebo odchazejicim chipsetu,
nevim, jak to zatizit, idealne, jestli je nacaty at zdechne uplne a
konecne jim dojde, ze maji vymenit zakladovku.
Premyslim, ze bych se jim na mem domovskem portale postaral o negativni
publicitu, protoze problem neresi (dost by me zajimalo jak testuji
zavady) a jeste mam pocit, ze si ze mne v komunikaci delaji srandu.

-- MaReK
- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://blog.devlabs.biz
Jabber: Penguin_007 na Jabber.cz; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
   Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/