UPC a vpnc

Jozef Novikmec Jozef.Novikmec na teleplan.com
Úterý Leden 15 15:29:14 CET 2008

Hledejte v nastaveni MTU.

Regards
Jozef Novikmec

-----Original Message-----
From: linux-bounces na linux.cz [mailto:linux-bounces na linux.cz] On Behalf Of Vladimír Náprstek
Sent: 15. ledna 2008 15:03
To: Diskuse o Linuxu v cestine
Subject: UPC a vpnc

Zdravím,
dostal jsem se do menšího problému a nevím, jak se pustit do řešení.

Nám na svém notebooku (debian testing, 2.6.22 z distribuce) nastaven tunel do firmy pomocí vpnc. Při připojení k netu přes cdma modem vše funguje (hlavně používám rdesktop, sqlplus a ssh). Teď jsem si zařídil internet přes kabelovku (UPC) a mám problém. Síť mi funguje (zdá se) OK, vpnc nahodím a funguje (např. si pingnu na servery). Jenže pokud spustím rdesktop, tak v okně je černá plocha a skončí to tím, že spojení bylo zrušeno serverem. U sqlplus mi zase naskáče hlavička (verze klienta, serveru), ale prompt už nedostanu. Zřejmě je něco špatně, ale netuším co. Předpokládám, že když tunel jede, veškerá komunikace jde přes něj a nějaké omezování portů apod. u poskytovatele by nemělo mít vliv. A když vyndám kabel a připojím se přes cdma, zase vše funguje...

Poradíte mi, prosím, odkud mám začít hledat?

--
s pozdravem
Vladimír Náprstek