UPC a vpnc (SOLVED)

Vladimír Náprstek vladimir.naprstek na rwe.cz
Úterý Leden 15 18:19:02 CET 2008

Ano, MTU bylo to pravé. Při cdma mi ppp0 mělo 1500 a tun0 1390. Pokud
zastrčím kabel z routeru od UPC, tak jsem měl na eth0 MTU 576. Po
přenastavení na 1500 už vše funguje. Děkuji za pomoc.

Jozef Novikmec píše v Út 15. 01. 2008 v 15:29 +0100:
> Hledejte v nastaveni MTU.
>
> Regards
> Jozef Novikmec

s pozdravem

Vladimír Náprstek
RWE Interní služby, a.s.
Aplikační kompetenční centrum
Klíšská 940, 401 17 Ústí nad Labem
Tel. (vnitřní) : (984) 5102
Tel. (vnější)  : +420 475 325 102
Mobile         : +420 739 535 915
E-mail         : vladimir.naprstek na rwe.cz