UPC a vpnc

Vladimir Dvorak vladimir.dvorak na vdsoft.org
Úterý Leden 15 15:54:35 CET 2008

Zdravim tez,

pro takove ucely je tu stary dobry ICMP protokol nebo sitovy analyzator.

1) ping [nekam_do_vnitrni_site] (zkuste zvetsit packetsize parametrem
-s)
2) ethereal, tcpdump - obycejne odhalite, kde (nebo alespon priblizne
kde) se data ztraceji

Vladimir Dvorak

--
Vladimir Dvorak