passive FTP forward problem

Petr Koval peerco na gmail.com
Pondělí Leden 21 18:14:54 CET 2008

Dalibor Straka wrote:

> A nemuze byt jeste na tom FTP serveru dalsifirewall?

Na SuSE od 8.x je dokonce standardne spusten anizby o tom byl
uzivatel specielne informovan.  $IF_EXT je prakticky kompletne
zablokovan. Bohuzel se na te SuSEFirewall2 uz tolik bastlilo
ze k tomu uz dnes neexistuje jednoznacny manual.
Na SuSE vlastnim uzivatelskem forum se proto doporucuje,
pokud se clovek sam ovladanim SuSEFirewall2 nehodla zabyvat
tento FW kompletne deaktivovat a pouzivat slastni ovladani
iptables a to tak jak clovek skutecne potrebuje.

Petr